måndag 23 februari 2009

Härliga vardag.....

Idag har hela familjen varit hemma! En riktigt härlig vardag med en bebisaktivitet och hundpromme x flera. Skönt, har äntligen kommit igång med träning gällande doggsen igen! Visst e det härligt med snö, men jag längtar faktiskt efter att få lägga lite spår åt hundarna! Hundarna älskar att gå spåren och jag älskar naturupplevelsen o att få se min hund arbeta självständigt! Skall försöka dra med mig P ut i skogen för jag vet att hon njuter av det lika mycket som jag gör! I veckan blir det lydnadsträning med P. Jag längtar redan! Jag tror att hon skall få tjata lite på mig och Nala! Behöver det så vi är redo att ta vårt sista 1:a pris i LP1! Vi skall vara redo... så fort våren kommer........ gamla kennelmamman har fått väntat tillräckligt länge....... o vilket tålamod hon haft.... ni skulle bara veta.... vissa dagar har telefonen gått varm.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar