måndag 27 april 2009

Längesen jag skrev...

Längesen jag skrev... har haft fullt upp kan man säga... är inte "hemmamamma" längre! Vi hade en underbar tid i spanien hos syster2 o hennes andra hälft. Längtar tillbaka, såå kul att vi kom iväg. Har nu börjat att jobba... heltid... tro´t eller ej men det är faktiskt kul! Men jag e trött. Darlingen trivs som hemmapappa...



JP o jag har börjat på agilitykurs, det är toppenkul!!! (Förutom att hon givetvis börjat löpa, så det lär väl blixtra i hanhundarnas ägares ögon om de blir frustrerade...)! Första gången, sist alltså gick vi igenom däcket, tunneln o hopphinder. Hon skötte sig prima på plan. Var väldigt följsam sin förare o drog inte iväg på annat... Det var inte förväntat att hon skulle vara så lydig?! Hämtade efter kursen Nala. Jag o "boxer" Marie (do y like your new name;)) körde lite lydnad blandat med agility, Nala var extas... Låg iallafall i platsliggningen... Apportbocken har legat på hyllan ett tag. Skall plocka fram den igen...

Har i helgen varit bunden till mitt jobb, men kunnat vara hemma mycket iallafall... Vi har varit över till våra grannar två kvällar i rad o ätit massa goood mat! Som tur var bidrog vi m lite kött o brieost i lördags... Lilltjejen gungade igår, nå´t som hon verkligen älskar... o så håller det på att komma upp en till tand... h det toppen allihop! Denna vecka blir det träning m doggsen två kvällar... o föresten... Jag har trimmat dem... igår... kors i taket...

1 kommentar: