lördag 15 augusti 2009

TÄVLING!

Var iväg i går o tävlade med Nala i lydnadsklass 1, surt, vi nollade i två moment, ena momentet helt onödigt! Fick inte bra poäng i linförigheten heller, fö är jag kanonnöjd med sessan;)! Hade en jobbig dag på arbetet igår så mycket av min energi, eller istort sett all gick till dagens uppdrag! Bara att bita ehop, glömma o gå vidare! Vet vad vi skall jobba med iallafall... Skall iväg om ca en vecka o byta min apportbock emot en otäck, nersölad o mkt använd app.bock...... min skall på sem o bli nersölad den oxå! I helgen håller vi tummar o tassar för våra boxervänner;)både fyrbenta o tvåbenta!!!! P och jag skall äntligen börja spåra igen... med start i mitten av september! Jiiipppiii.... Skall anmäla mig med Nala, flera aktuella tävlingar finns i okt! Då jävlar... se upp!!!! För nu är MATTE taggad!!!! Kraam o ha det toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar