söndag 2 augusti 2009

Träning på bruksklubben!

Var iväg i torsdags... tror jag det var... o tränade med BoxerMarie! Jag o Nala tränade det vanliga.... Marie tappade nog lusten på mitt mesande med apportbocken så hon gick in o ja... tog över kan man säga! Hon gav sig ju då inte förrens Nala höll apportbocken en bra stund! Ja, o jag har fortsatt med hennes envishet! I torsdagskväll sket det sig helt, då bröt vi o gick in, matte surade... men på fredagen kanon, lördagen likaså, hon tom satt, tog appbocken på kommandot, höll o jag tog den ifrån henne. Hon satt kvar... Sen skulle Adde filma det hela, för jag tänkte att ff Marie skulle få se resultatet på hennes tålamodiga envishet... då gick det åt skogen... på kvällen funkade det igen o nu skall jag gå ut o köra lite... JP körde jag agility med på klubben, tränade mig att ha henne på båda sidorna, jag har svårt hör högersidan... nollkontroll... Hemma har vi tränat fot och platsläggning... Ja, nu ska jag ut i SOLEN innan den går i moln... ha det så gott!!!! Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar