måndag 23 mars 2009

Veckan som varit.... jag har varit SJUK:(

Började förra måndagen... kände mig frusen, jaha... över 39grader... ingen hundträning, inga långa långa prommenader och inte heller någon egenträning. Har fortfarande en jobbig rethosta som är mest besvärlig på nätterna... Stackars min familj... de får ligga o lyssna på mig... Nej, nog synd om mig!!! Snart är det semester, då bär det av till varmare bredgrader till min älskade "Syster nr2". Längtar sååå... Denna vecka har doggsen njutit av solstrålarna, både ute o inne (som bilden visar), de har busat för fullt o så har Lillan tränat på att äta själv;)! Pappa i huset har städat i alla skåp, lådor och förrådsutrymmen.... duktigt va?! Idag har farmor varit här, "myspys" tyckte Lillan! Må toppen i VINTERVÄDRET.... pust...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar