söndag 15 mars 2009

Viltspår!

Japp, det har hänt, för andra gången i år..... VI HAR SPÅRAT...., hade inget för mig igår eftermiddag, medans lillan sov gick vi iväg en sväng o la två korta spår, bara för att doggsen skulle få en kick av att livet e underbart! Kan inte hela tiden gnaga med lydnaden och apporteringen... Det blev i en skogsdunge kan man säga..... behåller för mig själv vart jag la spåren (hehe)! Doggsen tyckte det var såå underbart! Två vinklar & ett bloduppehåll klämdes in i båda spåren! Ja, o nyfiken i en strut vaknade givetvis efter en halvtimme så hon fick hänga med i babybjörnen när vi gick spåren sen! Gissa om det var en tredje tjej som var nöjd;)! Det blir nog en riktig hundtjej! En som älskar alla djur! Vi träffade en två katter häron dagen! Lillan tyckte det var mycket spännande.... o så mysiga att känna på... när hon pratar med doggsen så blir rösten ljus ljus.... just för tillfällen säger hon bara mammamammamammamma, det e det nya ordet.... Egenträning lyckas jag få till idag oxå.... toppen!!! Tack mormor & morfar att ni alltid ställer upp!

1 kommentar:

  1. Hallå vännen! Vad duktig du är som håller igång både dig själv och vovvarna. Bra gjort ! Perfekt att Tilde kan hänga med ut på spåren oxå, snacka om att få minst tre saker gjort samtidigt ;-) Jag lovar att jag hör av mig när vi är hemma från London igen - hoppas vi kan/hinner ses då. Kramisar, Pia

    SvaraRadera